Постинг
12.04.2011 21:23 -
Изгледайте внимателно
Автор: kushel
Категория: Други
Прочетен: 4098 Коментари: 53 Гласове:
Последна промяна: 12.04.2011 21:28
Прочетен: 4098 Коментари: 53 Гласове:
42
Последна промяна: 12.04.2011 21:28
Тоя линк бе посочен в коментар на Късна пролет. Изгледайте го внимателно. Преди време пуснах подобен постинг за геомагнитното оръжие, но тоя клип е много по-разтърсващ.
Аз лично не знам какво да кажа. Наистина ли бъдещето на света зависи от прищевките на шепа ненормалници?!
Аз лично не знам какво да кажа. Наистина ли бъдещето на света зависи от прищевките на шепа ненормалници?!
Как така - метеорологично оръжие?! Да не би да е хитър начин, експлоатиращ теорията на хаоса?
цитирайТова е обикновена микловълнова печка с голяма мощност, която може бързо да загрее дадено пространство до температурата на плазмата. След това какво ще се случи не мога да предвидя. Но то е явление подобно на кълбовидната мълния, която може да унищожи всичко до което се дакосне.
цитирайИмам чувството, че една почти фалирала държава иска да играе ролята на Антхриста и говорейки благи думи за демокрация да хвърли света в апокалипсис.
Филма в постинга на Захариада за възкръсналата Ванга, също навява итересни мисли.
цитирайФилма в постинга на Захариада за възкръсналата Ванга, също навява итересни мисли.
В нета е пълно с клипове за това оръжие от различни учени и военни специалисти.
цитирайСпоки, развечай го ако знаеш как. И на мен зопочва да ми идва нагорно от непрекъснати страхотии. Едно френско сляпо момиченце, наследничка на Ванга, като му дадоха снимка на избухващата пленета и го попитаха, кога може да се случи това, отговори лаконично:"През 2012 година".
цитирайТолкова щуротии накуп трудно се намират. Изглежда много изкукуригали личности се мотаят из интернет :)
цитирайraders, дано да си прав, че наистина станаха прекалено много. Почти всеки ден излиза някакъв апокалиптичен материал.
цитирайА неговото името е HAARP...
http://www.youtube.com/watch?v=zBXq_2B7uVY&feature=player_embedded#at=110
http://www.youtube.com/watch?v=tQQiZHhJBKk&feature=related
Препоръчва се на хора със слаби нерви да не го гледат.
цитирайhttp://www.youtube.com/watch?v=zBXq_2B7uVY&feature=player_embedded#at=110
http://www.youtube.com/watch?v=tQQiZHhJBKk&feature=related
Препоръчва се на хора със слаби нерви да не го гледат.
Вече се нагледах на такива работи. Въпросът е, дали това е вярно или е фантазия. За съжаление съм по-слонен да вярвам в първото.
цитирайДълбоко се съмнявам във фантазията, тя винаги закъснява, когато трябва да изпревари военните постижения...
цитирайИскаш да кажеш, че фантазията е бедна пред безумието на военните?
цитирайАбсолютно!
А и достатъчно доказателства има за това.
цитирайА и достатъчно доказателства има за това.
Всяко научно постижение първо се използва за военни цели, пък после може евентуално за граждански.
цитирайТака, де, евентуално...
Много съществена думичка!...
А филмът е потресаващ. Има не само впечатляващи кадри, но и доста коментари на военни... и то не случайни хора.
цитирайМного съществена думичка!...
А филмът е потресаващ. Има не само впечатляващи кадри, но и доста коментари на военни... и то не случайни хора.
Дълбоко скептичен съм към всякакви конспиративни теории.
цитирайspookey написа:
Дълбоко скептичен съм към всякакви конспиративни теории.
Нали знаеш каква е разликата между песимиста и оптимиста?
Песимистът твърдял, че по-лошо не може да стане, а оптимистът отговорил:
- Може, може....
Та тъй е и със скептицизма...
май има нещо гнило в тази работа със земетресенията
толкова много, над 6 степен, за кратък период?
цитирайтолкова много, над 6 степен, за кратък период?
zlika, :))), вярно, но има съвсем малко местно значение.
цитирайТоку що в 7:13 по бТВ говориха за тоя филм. Има поместена статия и в някой от вестниците, но не видях в кой.
цитирай
20.
анонимен -
Когато една ябълка се откъсне от дървото,
13.04.2011 08:07
13.04.2011 08:07
тя пада на земята. Така твърди Исак Нютон.
цитирайСкептична съм за 2012г.,но наскоро гледах " Zeitgeist"- там доста неща са казани.
цитирайЦайтгайст е тежката артилерия, но има и стотици подобни филмчета и материали.
цитирай
23.
ploudinperper -
Измислици за ограничени хора - каквито са руснаците. И българи ли им вярват?
13.04.2011 10:12
13.04.2011 10:12
Бате каза, че баничките са много вкусни.
Разказал му един дето гледал как друг ял с удоволствие баничка.
цитирайРазказал му един дето гледал как друг ял с удоволствие баничка.
Струва ми се, че все повече хора ще осъзнават че с всички нас си играят шепа хора и че климатичните и всичките им други неизвестни за нас оръжия си се използват отдавна с най-разни цели, уви.. и дефакто няма нещо, което да не могат да причинят с технологиите си. Разрови се из нета за картите "илюминати" - създадени 1995г. и виж какво ще откриеш ;)
Поздрави!
цитирайПоздрави!
25.
pisankaa -
Вчера написах анонимен стойностен ...
13.04.2011 11:14
13.04.2011 11:14
Вчера написах анонимен стойностен коментар, но бай ви Рустю го изтри шибаняка смотан.
Оня ден гледах за Царичина и долових манипулациите които се опитват да направят на зрителя...Опитват се да ни наложат да мислим, че това събитие е било една хахо операция, както и за всичко, което им е неудобно да се говори.
От интервю на екстрасенската съм чула, че знае от сигурно място, че всичките и записки са изнесени нелегално и са предадени на НАСА. Това е и главната причина да заровят дупката . Онези американски свини са ни надушили какво правим и продажните байновци веднага са им се отчели. По думите на екстрасенската, откритието , което ни е чакало там , е било от глобално значение за държавата ни , което естествено няма как да се хареса на американските свини.
Едно простичко въпросче : Как така операцията започва на 8 декември 1989г. , само 3 седмици след избухване на демокрацията? Откъде толкова бързо я намериха тази военните и организираха началото на операцията за отрицателно време? Та тогава все още не беше настъпил големият бум на екстрасенсите? Само това въпросче си задайте и ще ви светне веднага картинката, че всичко е било твърде отдавна планирано и подготвяно и или са бързали да го осъществят или са избрали точно това мътно време знаейки че бъдещето е неизвестно....
цитирайОня ден гледах за Царичина и долових манипулациите които се опитват да направят на зрителя...Опитват се да ни наложат да мислим, че това събитие е било една хахо операция, както и за всичко, което им е неудобно да се говори.
От интервю на екстрасенската съм чула, че знае от сигурно място, че всичките и записки са изнесени нелегално и са предадени на НАСА. Това е и главната причина да заровят дупката . Онези американски свини са ни надушили какво правим и продажните байновци веднага са им се отчели. По думите на екстрасенската, откритието , което ни е чакало там , е било от глобално значение за държавата ни , което естествено няма как да се хареса на американските свини.
Едно простичко въпросче : Как така операцията започва на 8 декември 1989г. , само 3 седмици след избухване на демокрацията? Откъде толкова бързо я намериха тази военните и организираха началото на операцията за отрицателно време? Та тогава все още не беше настъпил големият бум на екстрасенсите? Само това въпросче си задайте и ще ви светне веднага картинката, че всичко е било твърде отдавна планирано и подготвяно и или са бързали да го осъществят или са избрали точно това мътно време знаейки че бъдещето е неизвестно....
Вярно е и още как! Да не забравяме, че всичките научни трудове на Тесла са засекретени дълбоко, а именно той е разработвал (с експериментална цел) подобно чудо. Засега е сигурно, че двете най-силни държави - Русия и САЩ имат такова оръжие. Предполага се, че земетресението в Индонезия е предизвикано от американски HAARP, а японското - от руски такъв. Това, което ме притеснява обаче, е че братушките може и да са сръбнали повечко водка, преди да натиснат копчето, защото ако земетресението е предизвикано нарочно, то тогава никой не е взел под внимание това, което стана във Фукушима (и продължава да става). За сметка на това пък всички световни агенции тръбят, че опасност от радиация нямало, пък на мой приятел от Елхово марулите в градината му станали по две-три кила парчето... А помня какви огромни марули ядох едно време след Чернобил - даже някой беше пуснал партенката, че били от вносно "западно" семе, та народа се изтрепа точно тогава да плюска... Дали затова сега ме болят кокалите на сравнително млади години или е от друго, не знам, обаче при все че съм заклет оптимист, виждайки това, което става, много поводи за оптимизъм нямам...
цитирайВ интерес на истината този клип го открих в постинг на блогерката neprosvet. Когато писах постинга "Япония, ние сме с теб" в коментари бяха ми пуснати клипове и от миледи, но там не беше така добре обяснено, както в този клип. Мисля си, че ако това е истина и японското правителство е наясно то третата световна война е неизбежна. Дано да е само спекулация, но каквото и да е този клип е повод за размисъл за големите възможности на военните оръжия.
цитирайЗа Царичина се говори какво ли не. Въпреки, че вярвам в неща, в които много хора не вярват, в този случай за мен лично нещата се свеждат единствено до две основни: поставянето на свръхмощно психотронно оръжие за облъчване на цяла Западна България (с помощта на енергийни канали, които минават през това място) и източване на стотици милиони от държавния бюджет. Това, че материалите са предадени на НАСА, допринася за предположението, че оръжието е било вкарано отвън (САЩ) и просто е чакан момента, за да бъде поставено. Изпитано е още на място (когато работници и войници, работили на мястото, се оплаквали от главоболие и неразположение) и след това следите са заметени...
цитирайа закономерности
цитирайАко не сте - прочетете я! Ще получите отговор на доста въпроси... Аз лично се втрещих...
Аз обаче иска да питам нещо:
АДЖЕБЪ, що пострадаха един от най-силните икономики и неутрални политики - Нова Зеландия, Тайланд, Япония...
Що един път не пострада САЩ? Вярно, че там ги друсат урагани, но щетите са малки! АРЕ ДА ГИ ВИДЯ АКО ГИ ТРЕСНЕ 9 ПО РИХТЕР?
Груб съм, ужасен хамстер съм, но от политиката на янките вече ми се повръща!
Не, че Руските бляди са по-различни, но някак го правят по свой начин...
Този проект е едно от най-опасните начинания, започвани някога и както Атлантите са се самоунищожили, май и ние сме тръгнали по тая пътека...
цитирайАз обаче иска да питам нещо:
АДЖЕБЪ, що пострадаха един от най-силните икономики и неутрални политики - Нова Зеландия, Тайланд, Япония...
Що един път не пострада САЩ? Вярно, че там ги друсат урагани, но щетите са малки! АРЕ ДА ГИ ВИДЯ АКО ГИ ТРЕСНЕ 9 ПО РИХТЕР?
Груб съм, ужасен хамстер съм, но от политиката на янките вече ми се повръща!
Не, че Руските бляди са по-различни, но някак го правят по свой начин...
Този проект е едно от най-опасните начинания, започвани някога и както Атлантите са се самоунищожили, май и ние сме тръгнали по тая пътека...
Гледам го вече няколко пъти. Знам отдавна за съществуването на ХАРП, но съм смятал че това са някакви опити за търсене на извън земни или нещо подобно-свръхмощни антени които да откриват космически шум. Но ако това наистина е адско оръжие, то е време хората да реагират. Въпросът е, че никой не може да повярва в подобно безумие, макар че след атомните бомби, това е само още една стъпка. Аз съм привърженик на теорията, че и преди на Земята е имало развити цивилизации но животът им е бил в рамкита на 20-30 хиляди години. След това вероятно са измисляли такива оръжия.
цитирайТова съоражение работи с йоносферата на Земята! Всеки, който си прави опити с подобни неща, рискува да затрие цялото човечество. Въпросът е, че се мълчи и никой не застава срещу това, както и никой не признава какво е това всъщност...
цитирайЗабелязвате ли как официалните власти никога не вземат отношение по въпроси, които хората обсъждат в интернет. Правят се на ударени и никога нищо не обясняват. Трябва някак да попитаме по-сериозно.
цитирайТая психоза, която се засилва с наближаването на 2012, трябва някой да я прекъсне, защото ако стане неконтролируема, последиците могат да бъдат ужасни. Ало, Министерския съвет, кажете нещо бе! Вземате големите заплати, а електората да го духа. Или казвайте за ХАРП-а, или спираме да плащаме данъци!
цитирайkushel написа:
Забелязвате ли как официалните власти никога не вземат отношение по въпроси, които хората обсъждат в интернет. Правят се на ударени и никога нищо не обясняват. Трябва някак да попитаме по-сериозно.
Човече, отдавна не се дава гластност на тия неща. Писах в блога си за манипулацията и предателството. Те ще продължават да крият и да тормозят хората, които решат па публикуват истината, защото ги е страх. Страх ги е от това, че ще им се разкрият пъклените планове и тогава обикновения човечец, ще застане срещу властимащия и ще го смачка!
Моите мисли са насочени в друга посока.Всички страхотии и ужаси, които се случиха в последно време, се използват планомерно спекулативно и се "доразвиват" от една група свръхбогати и могъщи олигарси целенасочено. Всявайки апокалиптичен страх от подобни природни катаклизми, те внушават на света, че ги управляват и контролират. Крайната им цел е да отвлекат вниманието и страха от приближаващия световен финансов апокалипсис вследствие на инфлацията на парите.
http://luciffer.blog.bg/technology/2011/04/12/svetovniiat-pandemichen-strah.727817
Теоретически е възможно да се причиняват всякакви земетресения, урагани, климатични промени на времето и други подобни глобални явления. Аз съм скептик обаче. Земетресения с магнитуд от порядъка на 7 - 9 по Рихтер практически е невъзможно да се инициират от каквато и да супер мощна инсталация. Причината е, че необходимата за тази цел енергия, която да предизвика разместване на цели
континентални плочи в литосферата е многократно по-голяма от електрическата енергия произведена в света (2009 г). Енергията, генерирана при едно земетресение с мощност 9 Ме се равнява на около 790 000 000 тона тротил(ТНТ) или приблизително на 23 000 ядрени атомни бомби всяка с тротилов еквивалент 19 000 тона. Мощността на предполагаемия микровълнови генератор е само 1 милиард вата или 1 млн киловата, еквивалентни на 860 т ТНТ. Неговата мощност следователно е 0.0001% от мощността на сеизмичната енергия! Крайно недостатъчна, както се вижда :)
цитирайhttp://luciffer.blog.bg/technology/2011/04/12/svetovniiat-pandemichen-strah.727817
Теоретически е възможно да се причиняват всякакви земетресения, урагани, климатични промени на времето и други подобни глобални явления. Аз съм скептик обаче. Земетресения с магнитуд от порядъка на 7 - 9 по Рихтер практически е невъзможно да се инициират от каквато и да супер мощна инсталация. Причината е, че необходимата за тази цел енергия, която да предизвика разместване на цели
континентални плочи в литосферата е многократно по-голяма от електрическата енергия произведена в света (2009 г). Енергията, генерирана при едно земетресение с мощност 9 Ме се равнява на около 790 000 000 тона тротил(ТНТ) или приблизително на 23 000 ядрени атомни бомби всяка с тротилов еквивалент 19 000 тона. Мощността на предполагаемия микровълнови генератор е само 1 милиард вата или 1 млн киловата, еквивалентни на 860 т ТНТ. Неговата мощност следователно е 0.0001% от мощността на сеизмичната енергия! Крайно недостатъчна, както се вижда :)
Дяволе, ппостинга ти е много добър и вероятно много близо до истината.
http://luciffer.blog.bg/?favorite
цитирайhttp://luciffer.blog.bg/?favorite
Коментарът на Луцифер щеше да е верен, ако наистина залагаха тротил за земетресенията, а не ползваха някои други "способности" на HAARP.
Ето какво казва един наш учен сеизмолог - д-р Митракиев: „Разбира се! За обикновения човек това звучи като измислица, но всъщност за всичко си има научно обяснение. Говорим за мощно бомбардиране на йоносферата чрез оръжие с мощност 1 милиард вата, способно да причини катаклизми на Земята с мащаба на трагедията в Хаити, – разкрива тревожните данни сеизмологът. – Става дума за световна конспирация, за която малко се говори и малко се знае, тъй като има силата да причини края на света. Затова никъде в официалните медии няма да прочетете или чуете за реалните възможности на ХААРП. Хората, които си позволяват да говорят публично за това, са били ликвидирани.”
Ето ви цялата статия тук:
http://www.razkritia.com/27119/%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F-%D0%B7%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F%D1%82/
Ето тук още нещо по въпроса:
http://30dumi.pozicii.net/2011/03/ustanovkata-haarp-pritchinila-zemetresenieto-v-yaponiya/
Всъщност, никой, който е учил, както трябва физика, не би се усъмнил, че с помощта на определени (магнитни или други) честоти могат да се предизвикват какви ли не разрушения. А колко му е да се "побутне" някой разлом, та бил той и дълбочинен. И хич никой нема да има нужда от тротилови шашки.
По въпроса има доста статии, а и е доста сериозен, така че поведението на шопа пред клетката на жирафа:
- Е, те таково животно нема!
не е много удачно.
цитирайЕто какво казва един наш учен сеизмолог - д-р Митракиев: „Разбира се! За обикновения човек това звучи като измислица, но всъщност за всичко си има научно обяснение. Говорим за мощно бомбардиране на йоносферата чрез оръжие с мощност 1 милиард вата, способно да причини катаклизми на Земята с мащаба на трагедията в Хаити, – разкрива тревожните данни сеизмологът. – Става дума за световна конспирация, за която малко се говори и малко се знае, тъй като има силата да причини края на света. Затова никъде в официалните медии няма да прочетете или чуете за реалните възможности на ХААРП. Хората, които си позволяват да говорят публично за това, са били ликвидирани.”
Ето ви цялата статия тук:
http://www.razkritia.com/27119/%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F-%D0%B7%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F%D1%82/
Ето тук още нещо по въпроса:
http://30dumi.pozicii.net/2011/03/ustanovkata-haarp-pritchinila-zemetresenieto-v-yaponiya/
Всъщност, никой, който е учил, както трябва физика, не би се усъмнил, че с помощта на определени (магнитни или други) честоти могат да се предизвикват какви ли не разрушения. А колко му е да се "побутне" някой разлом, та бил той и дълбочинен. И хич никой нема да има нужда от тротилови шашки.
По въпроса има доста статии, а и е доста сериозен, така че поведението на шопа пред клетката на жирафа:
- Е, те таково животно нема!
не е много удачно.
В такъв случай, хората които управляват ХААРП ще могат да предизвикват "Содом и Гомор" когато и където си поискат и трябва да внимаваме да не ги разсърдим.
цитирайНе, аз лично мисля, че те са най-обикновени малоумници и имитатори в опита си да се правят на богове.
цитирайАз път се смях :)))
Прочетох статията и всички коментари и верно, че се смях, особено на изказаното от д-р Митракиев! Просто не повярвах, че е учен-сеизмолог. Неговите изявления може да са приемливи за сайта raskritia.сом, но никой уважаващ себе си редактор на авторитетно научно издание не би го допуснал за публикуване. Защото това са пълни глупости, съзнателни или поради невежество.
Би трябвало да му е известно на този "д-р", че земетресенията не стават в произволни области на литосферата, а в определени и добре известни земетръсни пояси. Науката сеизмология засега не е достигнала ниво на развитие, че да предсказва с задоволителна статистическа достоворност бъдещи земетресения и още по-малко времето на случването им. Това, че китайски учени били предрекли земетресенията в Хаити и Чили сигурно го е узнал от новините по медиите. Но дори и да истина, това не значи, че земетръсите са предсказуеми. Тяхната история показва, че те са практически НЕпредсказуеми и не показват никаква научно доказана закономерност и честота на случване.
Иронията ти с тротиловите шашки, Клеотемида, ми хареса и ме разсмя от сърце, но още повече се смях на наивната ти вяра,че "...колко му е да се *побутне* някой разлом, та бил той и дълбочинен..." Айде сега и ти като шопа :
- Епа, я че дигнем плочуту само с две рЪце, колко му е...
Верно бе, колко му е...“Дайте ми опорна точка и достатъчно дълъг лост и аз ще повдигна Земята” възкликнал Архимед. Та и ти сега мислиш като Архимед...с тая разлика, че той се оповавал на механичен закон, а ти на дяволски сили. Нееe, аз не искам да се компрометирам и не участвам в експериментите ти, хахаха! Все пак и дяволите учат физика и не са чак толкова лекомислени...:D
И накра нещо сериозно, Клеотемида. Сигурно си учила закона за превръщане и запазване на енергията. Права си, за честотите принципно, зная че имаш предвид състоянието на резонанс. Но забравяш нещо съществено, което прави практически невъзможно достигането му. Земната кора, литосферата не е монолитна и еднородна... За да не удължавам коментара, мисля че се досещаш какво искам да кажа. Освен това, за да се достигне някаква критична резонансна амплитуда на плочите, няма да е достатъчна цялата световна електрическа мощност...Затова в предишния коментар, приведох данни за мощността на разрушителните земетресения.
Колкото за "стоварването" на цялата йоносфера върху определен район, не си заслужава изобщо да се коментират подобни глупости.
цитирайПрочетох статията и всички коментари и верно, че се смях, особено на изказаното от д-р Митракиев! Просто не повярвах, че е учен-сеизмолог. Неговите изявления може да са приемливи за сайта raskritia.сом, но никой уважаващ себе си редактор на авторитетно научно издание не би го допуснал за публикуване. Защото това са пълни глупости, съзнателни или поради невежество.
Би трябвало да му е известно на този "д-р", че земетресенията не стават в произволни области на литосферата, а в определени и добре известни земетръсни пояси. Науката сеизмология засега не е достигнала ниво на развитие, че да предсказва с задоволителна статистическа достоворност бъдещи земетресения и още по-малко времето на случването им. Това, че китайски учени били предрекли земетресенията в Хаити и Чили сигурно го е узнал от новините по медиите. Но дори и да истина, това не значи, че земетръсите са предсказуеми. Тяхната история показва, че те са практически НЕпредсказуеми и не показват никаква научно доказана закономерност и честота на случване.
Иронията ти с тротиловите шашки, Клеотемида, ми хареса и ме разсмя от сърце, но още повече се смях на наивната ти вяра,че "...колко му е да се *побутне* някой разлом, та бил той и дълбочинен..." Айде сега и ти като шопа :
- Епа, я че дигнем плочуту само с две рЪце, колко му е...
Верно бе, колко му е...“Дайте ми опорна точка и достатъчно дълъг лост и аз ще повдигна Земята” възкликнал Архимед. Та и ти сега мислиш като Архимед...с тая разлика, че той се оповавал на механичен закон, а ти на дяволски сили. Нееe, аз не искам да се компрометирам и не участвам в експериментите ти, хахаха! Все пак и дяволите учат физика и не са чак толкова лекомислени...:D
И накра нещо сериозно, Клеотемида. Сигурно си учила закона за превръщане и запазване на енергията. Права си, за честотите принципно, зная че имаш предвид състоянието на резонанс. Но забравяш нещо съществено, което прави практически невъзможно достигането му. Земната кора, литосферата не е монолитна и еднородна... За да не удължавам коментара, мисля че се досещаш какво искам да кажа. Освен това, за да се достигне някаква критична резонансна амплитуда на плочите, няма да е достатъчна цялата световна електрическа мощност...Затова в предишния коментар, приведох данни за мощността на разрушителните земетресения.
Колкото за "стоварването" на цялата йоносфера върху определен район, не си заслужава изобщо да се коментират подобни глупости.
42.
анонимен -
не точно
19.04.2011 12:41
19.04.2011 12:41
луцифер, това което казваш за енергията на земетресенията е така, но ми се струва попадаш в същата грешка като Хайзенберг, когато казва, че за да се предизвика верижна реакция ще трябват 12т. чист уран (а от опит знаем, че ни трябват много по-малко). дали не можеш да предизвикаш реакция само чрез инициализация на процеса, а след това той да се самоподдържа и разраства (ядрената физика доказва, че може). ако една огромна скала се държи на едно малко камъче, то ще е далеч по умно да вкараш съвсем малко енергия да избиеш камъчето, отколкото да прилагаш огромни сили да го прескочиш, нали? А закона за запазване на енергията е спазен. цаката е да знаеш къде да побутнеш и не е невъзможно някоя умна тиква да го измислила.
цитирайfaustino написа:
луцифер, това което казваш за енергията на земетресенията е така, но ми се струва попадаш в същата грешка като Хайзенберг, когато казва, че за да се предизвика верижна реакция ще трябват 12т. чист уран (а от опит знаем, че ни трябват много по-малко). дали не можеш да предизвикаш реакция само чрез инициализация на процеса, а след това той да се самоподдържа и разраства (ядрената физика доказва, че може). ако една огромна скала се държи на едно малко камъче, то ще е далеч по умно да вкараш съвсем малко енергия да избиеш камъчето, отколкото да прилагаш огромни сили да го прескочиш, нали? А закона за запазване на енергията е спазен. цаката е да знаеш къде да побутнеш и не е невъзможно някоя умна тиква да го измислила.
Аналогията с верижната реакция е абсолютно неуместна поради следната причина.
За иницииране на верижна реакция на разпадане на тежките атомни ядра на обогатен уран или плутон, не е необходимо наистина огромен разход на енергия. Нужен е само източник на т.нар. "бързи неутрони" и съответна конструкция на устройство, което да забави разпиляването на неутроните извън масата на урана. Най-интересното на верижната реакция с неутрони е, че е достатъчно по принцип да се разбие ядрото дори на един уранов атом и реакцията започва да се развива с огромна скорост в нарастваща геометрична прогресия. Това се дължи на факта, че всяко следващо разбито атомно ядро отделя примерно по два бързи неутрона, които пък разбиват други два атома, а те други четири, след това осем, шестнайсет и т.н. Отделящата се при това атомна енергия също се увеличава в геометрична прогресия. Виждаш, че по този начин необходимата енергия за да протече верижната реакция се взема от самата реакция. За да не се разпилее енергията на отделящите се при реакцията неутрони, началната маса на обогатения уран не трябва да е по-малка от т.нар.критична маса и обратно - за да не тръгне спонтанно реакцията, критичната маса е разделена конструктивно на две части, така че самопроизволно излитащите от тях бързи неутрони не са в състояние да я предизвикат. Но в мига, когато двете части много бързо се съединят чрез изтрелване една срещу друга, реакцията започва незабавно.
Надявам се че сега си разбрал защо не можем да използваме "съвсем малко енергия", за да бутнем континенталните плочи и да предизвикаме земетръс с мощността на десетки хиляди атомни бомби. Причината е в принципно различната същност на неутронната и сеизмичната инициализации на два коренно различаващи се процес.
Ако не се лъжа, атомната бомба над Хирошима е тежала около 2 тона при тогавашната технология, така че много се съмнявам, че Хайзенберг е допуснал "грешка" с 12 т. и то "чист" уран. Уранът не се чисти , а се обогатява на един от своите радиоактивни изотопи. Дълбоко грешиш, ако смяташ, че малкото камъче, на което се крепи огромна тежка скала, може да се избие със съвсем малко енергия... :)))
44.
анонимен -
wow
20.04.2011 09:38
20.04.2011 09:38
по отношение на верижната реакция си почти прав, но няма да влизам в дискусия за това.
по отношение на чистенето на урана не си прав. правилният термин е наистина обогатяване, но технологично процесът си е точно "чистене" с помощта на хим. реакции и "сита", но и това няма да го дискутирам подробно (най-малкото ще ти трябват няколко години обучени за да можем да си направим дискусия).
За Хайзенберг, също не си прав. точно това му заключение кара хитлер да не успее с атомната бомба. точно заради наивността проявена в това заключение много хора към момента коментират, че нарочно го е направил за да спре хитлер. тъй като за получаването на 12т. високо обогатен уран (т.е. процентното съдържание на определен нуклид да е значително завишено, в сравнение с естественото състояние на рудата) са били нужни няколко години. после обаче неговите студенти забягнали в сащ поправят тази грешка в рамките на няколко месеца (не ти ли се струва странно) и се оказва, че са им нужни едва няколко килограма и както каза неутронен ускорител. между другото ако ти е интересно има доста написани неща и за срещите на хайзенберг с бор по въпроса.
за камъчето и скалата беше илюстративна интерпретация на това което се оптивах да кажа :), а именно че за да преминеш от една стая в друга не е нужно да събаряш стената, можеш да минеш през вратата (пак илюстрация, да не кажеш, че има врати в земните недра :))))).
Има един закон за запазване на равновесието на системите, който най-общо гласи че всяка система запазва равновесното си състояние, докато не се приложи външна сила, която да измени поне един от параметрите на системата. след това системата намира ново състояние на равновесие с цел неутрализация на приложената сила => ако разместиш съвсем леко условията при които земните недра са уравновесени, ще предизвикаш разместване на системата с цел достигане на ново равновесно състояние и не е нужно това което променяш да голямо (да изисква голяма енергия). а веднъж тръгне ли промяната.....
:)
цитирайпо отношение на чистенето на урана не си прав. правилният термин е наистина обогатяване, но технологично процесът си е точно "чистене" с помощта на хим. реакции и "сита", но и това няма да го дискутирам подробно (най-малкото ще ти трябват няколко години обучени за да можем да си направим дискусия).
За Хайзенберг, също не си прав. точно това му заключение кара хитлер да не успее с атомната бомба. точно заради наивността проявена в това заключение много хора към момента коментират, че нарочно го е направил за да спре хитлер. тъй като за получаването на 12т. високо обогатен уран (т.е. процентното съдържание на определен нуклид да е значително завишено, в сравнение с естественото състояние на рудата) са били нужни няколко години. после обаче неговите студенти забягнали в сащ поправят тази грешка в рамките на няколко месеца (не ти ли се струва странно) и се оказва, че са им нужни едва няколко килограма и както каза неутронен ускорител. между другото ако ти е интересно има доста написани неща и за срещите на хайзенберг с бор по въпроса.
за камъчето и скалата беше илюстративна интерпретация на това което се оптивах да кажа :), а именно че за да преминеш от една стая в друга не е нужно да събаряш стената, можеш да минеш през вратата (пак илюстрация, да не кажеш, че има врати в земните недра :))))).
Има един закон за запазване на равновесието на системите, който най-общо гласи че всяка система запазва равновесното си състояние, докато не се приложи външна сила, която да измени поне един от параметрите на системата. след това системата намира ново състояние на равновесие с цел неутрализация на приложената сила => ако разместиш съвсем леко условията при които земните недра са уравновесени, ще предизвикаш разместване на системата с цел достигане на ново равновесно състояние и не е нужно това което променяш да голямо (да изисква голяма енергия). а веднъж тръгне ли промяната.....
:)
45.
анонимен -
поясненние
20.04.2011 09:59
20.04.2011 09:59
всъщност примера с хайзенберг, беше поставен за да онагледи (абе аз съм като салвадор дали, а?:), че за да предизвикаш големи неща не винаги ти трябва голяма енергия, което беше и твоята теза. замисли се какво ще стане ако имаш система с уравновесени магнитни полета (какъвто е и случая) и ти промениш само едно от тях, посредством промяна на магнитните полета на част от системата? а промяната на магнитните полета определено може да доведе до механични напрежения, и тъй като всяка една система ще се стреми към освобождаване на напрежението, то тя ще го направи по възможно най-простият начин - ще намести така, че да неутрализира оказаният натиск => ще се размести, а точно тези размествания наричаме земетресения.
Иначе всъщност се съмнявам ХААРП да съществува, но пък се съмнявам и да не съществува..... в крайна сметка ще бъде каквото ще бъде :)
цитирайИначе всъщност се съмнявам ХААРП да съществува, но пък се съмнявам и да не съществува..... в крайна сметка ще бъде каквото ще бъде :)
1) И аз като тебе исках да онагледя нещата, но явно нямам твоя дар ;-):)...Един известен мислител беше казал приблизително следното: Мисля, че знам много и затова сега разбрах, че нищо не знам...Замисли се над неговите думи преди да си помислил да влизаш в каквато и да е дискусия...Анадъм?:)
2) За Хайзенберг. Значи сега фактически признаваш, че той не е допуснал грешка, а нарочно е заблудил Хитлер с 12-те тона обогатен уран...
3) Отново твърдя, че обогатяване и "чистене" са различни процеси. При обогатяването на U - 238 могат да се получат фракции, с различно съдържание на U-235, (изотопа, който всъщност е атомният експлозив), които също влизат като допълнителни съставки на съвременните атомни бомби. Целта на чистенето е от основния материал да се ОТСТРАНЯТ замърсяващите го вещества(боклуците). При това не е задължително да става обогатяване. ПРИМЕР: Дълбокото пречистване на питейната вода от минимални количества вредни вещества (суспендирани твърди частици, оцветители, опасни бактерии, различни разтворими соли и т.н.) При това това водата не се "обогатява", а се чисти. Висока степен на изчистване от микропримеси е необходима и при получаване на свръх чист силиций в производството на транзистори, интегрални схеми (чипове). Това е чистене, а не обогатяване и не бих го дискутирал подробно с теб...:)
цитирай2) За Хайзенберг. Значи сега фактически признаваш, че той не е допуснал грешка, а нарочно е заблудил Хитлер с 12-те тона обогатен уран...
3) Отново твърдя, че обогатяване и "чистене" са различни процеси. При обогатяването на U - 238 могат да се получат фракции, с различно съдържание на U-235, (изотопа, който всъщност е атомният експлозив), които също влизат като допълнителни съставки на съвременните атомни бомби. Целта на чистенето е от основния материал да се ОТСТРАНЯТ замърсяващите го вещества(боклуците). При това не е задължително да става обогатяване. ПРИМЕР: Дълбокото пречистване на питейната вода от минимални количества вредни вещества (суспендирани твърди частици, оцветители, опасни бактерии, различни разтворими соли и т.н.) При това това водата не се "обогатява", а се чисти. Висока степен на изчистване от микропримеси е необходима и при получаване на свръх чист силиций в производството на транзистори, интегрални схеми (чипове). Това е чистене, а не обогатяване и не бих го дискутирал подробно с теб...:)
4) Разбрах какво се опитваш да кажеш, но пак си в грешка. Съжалявам, че не мога да ти обясня по-просто разликата между природните сеизмични трусове и верижните атомни реакции. Ето една възможна проста илюстрация на "камъчето със скалата": Представи си, че един пръст на ръката ти е затиснат с тежест 1 кг. Опитай се да го измъкнеш. Лесно е, нали. А сега слагам върху пръста ти още една тежест от 10 кг (ако те заболи, казвай!) Май не толкова лесно е да го измъкнеш пръста сега. Ако можеш да издържиш, ще ти сложа още 10 кг. Почти съм сигурен, че сега ще пищиш от болка, защото не можеш да го изтеглиш. Убеди ли се, че камъчето под една огромна скала е невъзможно да го махнеш, ако не приложеш огромна сила. Какво да се прави, гравитацията е навсякъде.
5) За равновесието на системите. Прав си, има такъв закон. И студентите по физика и химия го изучават.Има обаче едно голямо НО...Ако равновесието е метастабилно, т.е. с малка относителна устойчивост,тогава, да, възможно е със слаби външни въздействия системата да премине в по-устойчиво равновесие. Но ако системата е в стабилно устойчиво равновесие,за да се изведе от равновесието изобщо или отново в неустойчиво равновесие е необходимо да разходваме енергия по-голяма от енергията на системата в устойчивото равновесие съгласно термодинамичните закони. И аз като тебе ще кажа сега, че не искам да дискутираме подробно по този въпрос, защото ще трябва да прочетеш предварително цял куп книги и учебници по термодинамика и физика :).
6) Имаш ли ясна представа какви са тия магнитни "уравновесени (устойчиво или неустойчиво ?) полета", каква е силата и интензитета им според научни изследвания, от какво и къде възникват? Иначе всякакви по-нататъшни разговори, основаващи се на лични произволни предположения и догадки, са безсмислени
цитирай5) За равновесието на системите. Прав си, има такъв закон. И студентите по физика и химия го изучават.Има обаче едно голямо НО...Ако равновесието е метастабилно, т.е. с малка относителна устойчивост,тогава, да, възможно е със слаби външни въздействия системата да премине в по-устойчиво равновесие. Но ако системата е в стабилно устойчиво равновесие,за да се изведе от равновесието изобщо или отново в неустойчиво равновесие е необходимо да разходваме енергия по-голяма от енергията на системата в устойчивото равновесие съгласно термодинамичните закони. И аз като тебе ще кажа сега, че не искам да дискутираме подробно по този въпрос, защото ще трябва да прочетеш предварително цял куп книги и учебници по термодинамика и физика :).
6) Имаш ли ясна представа какви са тия магнитни "уравновесени (устойчиво или неустойчиво ?) полета", каква е силата и интензитета им според научни изследвания, от какво и къде възникват? Иначе всякакви по-нататъшни разговори, основаващи се на лични произволни предположения и догадки, са безсмислени
48.
анонимен -
е не!
21.04.2011 09:26
21.04.2011 09:26
за днес, не ми идва нищо друго на ум. каквото можах измислих (поне което да звучи метанаучно и без да ме е срам да го кажа, все пак има някаква граница :)). всъщност съм адски съгласен с теб още от първият ти пост, но ми беше интересно да поспоря в името на спорта. само дето ти не ми оставяш никакво място за шикалкавене. тъй де, като целият свят е залят от почти суеверни клюки и слухове, поне можем да се позабавляваме и да пофантазираме.
Сега сериозно, хора, наистина ли мислите, че може да се предизвиквате разместване на толкова огромни и почти инертни маси (от гледната точка на жалко човешко същество) без да очаквате, че няма да се свърши с едно стръскване? имате ли представа за какви колосални енергии става дума? дори някой да успее да размърда земята, то той ще предизвика много сериозни последствия, които в никой случай няма да могат да се контролират (което го прави неизползваемо като оръжие), защото цялата планета е една свързана система и не е ясно къде ще избие, еле пък ако си имаш огромен дремещ супервулкан на собствената си територия. още повече с 1 000 000 000 вата?!? вярно, че за микровълнова печка е доста, ама и планетата не е кремвирш, нали? това за йоносферата го забравете. ако по този начин за повдигане и пускане се използва, не трябваше ли тази огромна маса въздух първо да смаже повърхностните обекти?
сериозните сеизмолози отдавна си знаят, че има такива периоди на земетръсност в които има поредици от такива събития (причините са що годе описани в горните ми постове, но не са антропогенни) и тези периоди са в порядъка на няколко стотин, ако не и хиляди години, което от гледна точка на планетата са си мигове. за Бг територията например мисля че това е било преди около 10 000 000 години и е продължило бая време (не съм сигурен в числото, знам я от колеги, аз все пак съм прост химик), като резултат от тези активности си имаме доста планини у нас, представяте ли си как е тресло.
ПП: луцифер надявам се, не се сърдиш за спора. на мен ми беше забавно, но отиваме към доста сериозна научна дискусия която ще отегчи публиката. Но все пак... по т.1 си прав и вярвам в този принцип, т.2 единственото сигурно е, че наистина е твърдял за 12те тона, защо, не се знае, за 3, въпрос на гледна точка и научна чест, за т.4 съгласен, за т.5 съгласен, за т.6 полето на планетата всъщност е едно иначе щяхме да живеем в доста интересен свят :)
цитирайСега сериозно, хора, наистина ли мислите, че може да се предизвиквате разместване на толкова огромни и почти инертни маси (от гледната точка на жалко човешко същество) без да очаквате, че няма да се свърши с едно стръскване? имате ли представа за какви колосални енергии става дума? дори някой да успее да размърда земята, то той ще предизвика много сериозни последствия, които в никой случай няма да могат да се контролират (което го прави неизползваемо като оръжие), защото цялата планета е една свързана система и не е ясно къде ще избие, еле пък ако си имаш огромен дремещ супервулкан на собствената си територия. още повече с 1 000 000 000 вата?!? вярно, че за микровълнова печка е доста, ама и планетата не е кремвирш, нали? това за йоносферата го забравете. ако по този начин за повдигане и пускане се използва, не трябваше ли тази огромна маса въздух първо да смаже повърхностните обекти?
сериозните сеизмолози отдавна си знаят, че има такива периоди на земетръсност в които има поредици от такива събития (причините са що годе описани в горните ми постове, но не са антропогенни) и тези периоди са в порядъка на няколко стотин, ако не и хиляди години, което от гледна точка на планетата са си мигове. за Бг територията например мисля че това е било преди около 10 000 000 години и е продължило бая време (не съм сигурен в числото, знам я от колеги, аз все пак съм прост химик), като резултат от тези активности си имаме доста планини у нас, представяте ли си как е тресло.
ПП: луцифер надявам се, не се сърдиш за спора. на мен ми беше забавно, но отиваме към доста сериозна научна дискусия която ще отегчи публиката. Но все пак... по т.1 си прав и вярвам в този принцип, т.2 единственото сигурно е, че наистина е твърдял за 12те тона, защо, не се знае, за 3, въпрос на гледна точка и научна чест, за т.4 съгласен, за т.5 съгласен, за т.6 полето на планетата всъщност е едно иначе щяхме да живеем в доста интересен свят :)
Фаустино, ама ти си голям образ бре, хахахах !! Да нямаш родна връзка с моя подопечен д-р Фауст? :) Ей богу, не съм допускал, че "в името на спорта" може толкова успешно да се "шикалкави" в науката ! И аз наивника, да изразходвам дяволски сили да те убеждавам...ха ха! Добре е, че все пак и ти си прозрял истината за нелепата страхова психоза. Напривило ти е впечатление сигурно афишираната от хаарпистите "огромна" мощност на земетръсната им инсталация - цели един МИЛИАРД ВАТА? Съгласи се, че е по-убедително като кажеш милиард вата вместо милион киловата - друго си е като напишеш 1 с девет нули вместо с шест, нали!:)))
Никак не ти се сърдя, Фаустино, макар че малко ми е жал за времето, което отделих да те "убеждавам" :))) Но другпът предпочитам да не се забавляваш на мой гръб - знаеш, че времето е пари!
Всичко хубаво и спорна работа ти желая!
цитирайНикак не ти се сърдя, Фаустино, макар че малко ми е жал за времето, което отделих да те "убеждавам" :))) Но другпът предпочитам да не се забавляваш на мой гръб - знаеш, че времето е пари!
Всичко хубаво и спорна работа ти желая!
всъщност 1 000 000 000 вата = 1000 Мегавата. ами сещам се за доста реактори, които мирно и тихо си произвеждат такава енергия без да тресат особено много. в Бг си имаме два таквиз.
Извинявам се ако някой съм ядосал или изнервил, но поне за мен създаде интрига. иначе kushel, поздрави за поста и филмчето. тези сияния ако наистина се появяват малко преди големи земетресения, може да се търси някаква връзка, но определено не ми се вярва да man made, както индиректно може да се направи извод от краткият ни спор с luciffer.
цитирайИзвинявам се ако някой съм ядосал или изнервил, но поне за мен създаде интрига. иначе kushel, поздрави за поста и филмчето. тези сияния ако наистина се появяват малко преди големи земетресения, може да се търси някаква връзка, но определено не ми се вярва да man made, както индиректно може да се направи извод от краткият ни спор с luciffer.
Абсолютно си прав. Тая ескалираща психоза трябва да се прекъсне преди да е станала неконтролируема. Аз вече направих един опит с моя първи постинг, но се съмнявам, че с единствен опит може да се постигне целта. За това е наложително наистина да се намесят, ако не МС, то поне Министерство на образованието и науката, научни институции (БАН, технически институти, университети и други) Въпросът е много сериозен и не бива да се подценява
цитирайШапка свалям на магическото ти изкуство да се превъплощаваш мигновено от faustino в "анонимен"(в ком. 44, 46, 47, 50) ! Защо го направи бе, човек? Уплаши ли се, че някой си ядосал и изнервил или се уплаши от ХААРП? Споко, Фаустино! Твой гард е могъщият Люцифер :)))
Некоректно и смешно е, да се отказваш дори от своя ник след края на спора, който никак не беше кратък - четири твои и четири мои коментара. Аз съм нов блогер, но никога не бих направил подобно нещо. Според мен анонимността означава или страх, или неубеденост (неувереност) в собствената позиция, която защитаваш в спора...
цитирайНекоректно и смешно е, да се отказваш дори от своя ник след края на спора, който никак не беше кратък - четири твои и четири мои коментара. Аз съм нов блогер, но никога не бих направил подобно нещо. Според мен анонимността означава или страх, или неубеденост (неувереност) в собствената позиция, която защитаваш в спора...
всъщност акаунта ми се деактивира, незнайно защо, та трябваше да си правя нов. просто опитах да влезна и ми каза, че те такова животно нема. затова си направих същият. не съм бягал, както виждаш още съм тук :)
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
Блогрол
1. blitz.bg
2. ekipnews.com
3. novinar.net
4. afera.bg
5. trud.bg
6. Kiassa.bg
7. Разкрития.сом
8. Жена ми
9. Щастливеца
10. Наташка
11. Софийски жени
12. Виктория
13. Стела
14. Люси
15. Истински случай
16. Нокаут
17. С идиоти на море
18. Капитанът
19. Полетът към свободата
20. Морското чудовище
21. Календарът от Лидо
22. Закъснели цветя
23. Джейн
24. Катья
25. Вестник Стандарт
26. Хроники
27. Артвизитки и клипове на блог.бг
28. Медияпул.бг
29. ...
30. ІІ-ро издание
2. ekipnews.com
3. novinar.net
4. afera.bg
5. trud.bg
6. Kiassa.bg
7. Разкрития.сом
8. Жена ми
9. Щастливеца
10. Наташка
11. Софийски жени
12. Виктория
13. Стела
14. Люси
15. Истински случай
16. Нокаут
17. С идиоти на море
18. Капитанът
19. Полетът към свободата
20. Морското чудовище
21. Календарът от Лидо
22. Закъснели цветя
23. Джейн
24. Катья
25. Вестник Стандарт
26. Хроники
27. Артвизитки и клипове на блог.бг
28. Медияпул.бг
29. ...
30. ІІ-ро издание


